PAY-DAY

Goddag allesammans. :)
ännu en natt jag knappt sovit alls.. låg vaken mellan halv 3 och 5. sedan vaknade jag när älsk åkte till jobbet. (vid halv 7) somnade inte om förrän efter 8 någon gång. vaknade sen kvart i 10 och kunde inte somna om mer.

börjar bli lite less på det här med sömnen. och förstår inte vad problemet är..
usch, hoppas det går över iaf..

just nu väntar jag på att hjärtat ska bli klar på jobbet. då är det dags att åka till uppsala.
vi ska handla mat, handla julklappar, jag ska kolla på kläder till julafton.

anyways så blir det nog en bra dag :)

får se om jag ska träffa Matilda ikväll när våra pojkar tränar.. får se om hon kan :)
i hope so. prata om nyår, som inte alls är långt bort, =) wihooo.. har en känsla av ett bra nyår. :D

ha en grym dag alla. (haha kul att jag är på så bra humör, trots sömnbrist?) vi hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Svsv: Vi ska ha ett bra nyår! :) Jag försökte ringa Andreas hör av mig till dig då han svarat. Vill träffa dig med darliing

2011-12-15 @ 13:24:46
URL: http://mlauridsen.blog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0