SISTA-NATTEN

Hej igen sötnosar! =)
Nu är jag färdig för idag..
-Har just klämt i mig middag (i form av 2 mackor..)
-Jag har packat min nyårsväska (förutom handväskan, sminket ska ner imorgon bitti!)
-Jag har duschat och vårdat mig själv med peeling och grejer (dö tid)
-Jag har pratat med Matilda typ 7000 ggr? (saknar vi varann eller?)
-Jag har skrattat mycket med Fia i telefonen, (hon gör så galna saker den där bruden.)

Älskling kom hem för en liten stund sedan, efter en lång kväll i garaget.
Nu ligger vi i soffan och kollar hockey. Junior VM, ganska spännande.
Har mest kutat omkring och gjort allmänt ingenting, fast jag trott att jag gjort en massa. 
Tror att jag packat för lite, men förmodligen packat för mycket. ojoj. Nu snurrar min skalle..

Insåg när jag skulle skriva rubriken, att detta är min sista natt hemma i lägenheten i min säng, för detta år.. Imorgon kommer jag sova hos mamma pga att jag börjar så tidigt på fredag. Sedan åker vi ju.
Så inatt blir sista natten 2011. haha. Kul grej sådär!

Har egentligen inget vettigt att skriva, för jag är så trött. Ska nog ge mig på att sova nu?
Känns värt det.

Ha en mysig onsdagkväll allesammans, :) Och ni som är ute, ha så kul :)
Hörs imorgon bitti gullungar!
PUSS

(bild- tittade igenom arkivet. tagen när jag jobbade natt någon gång.. jag gillar den, typ)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha du är knäpp! :)<3

2011-12-29 @ 12:26:16
URL: http://mlauridsen.blog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0