TÄVLAT

Hejsan allesammans.
idag har jag än så länge bara legat på soffan.. känner mig halvt död idag.
dukade upp en sen frukost buffé till älskling när han kom hem från jobbet..

först nu öpnnade jag datorn och började kika runt.
kollat igenom Pippi och hennes killes blogg, och önskar dom all lycka inför förlossning (som kommer när som helst?)

kikade in på Tyras blogg, och hittade en spännande tävling.
eftersom jag inte direkt har tur (aldrig haft) så tror jag inte jag vinner.. men ville tävla ändå. kände att det verkligen var ett pris man vill ha. 
så håll tummar och tår. hahaha.


just nu längtar jag mest till torsdag., lön. vilket ska firas med bästaste Eve.
handla lite kläder inför julen. julklappar. och lite sånt mys. fika med Wilmis. :)
sedan kanske, hem och lämna Wilmis, för att sedan åka in själva till stan.

Jag tänker nämligen bjuda henne på middag. det är hon värd.
det kommer bli en bra dag och en bra kväll. i can feel it!


nu ska jag kanske ta tag i sista disken från helgen. eller sova lite?
haha. aja , väcka älskling snart iaf. :)

hörs sen. PUSS

(bild- jag och Eve, long time ago!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0