DAGEN

Idag är jag faktiskt rätt pigg.
har kanske sovit rätt inatt..

dock vill jag göra något idag, men vet inte om personen ifråga som jag vill göra något med, nappar. det återstår väl att se i guess. jag hoppas det. vore roligt, :)

annars då.. jo, min hals värker lite. vet inte om det beror kylan som aldrig försvinner från detta land.
eller om det bara är min hals som spökar..
något är det som gör att den känns tjock iaf.
men jag är ju fan van, min hals verkar vara gjord för trubbel..

inatt vart det rätt sent, men ändå kände jag mig utvilad när jag vaknade.
dock låg jag kvar i sängen väldigt länge och degade.
svårt att låta bli när Nellie hoppar upp och myser med en, :) sötnos.


jag har gjort mig iordning iaf.. ska väl bara slänga på mig ett par andra byxor..
men kanske gör det när jag vet om jag ens ska göra något idag..
men som sagt, jag hoppas verkligen...

borde kanske passa på att plocka iordning på rummet.. men det går ju fort..
aja, jag slår mig ner framför tvn..
vi hörs sen, :)


bild från helgen..

ledsen att ja är lite tråkig i bloggen nu.. men finns inte så mycket att berätta när man bara ligger hemma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0