KOMPIS-KVÄLL

god afton, typ? haha.

idag har vart en bra dag faktiskt.
vaknade imorse, myste med Nellie. åt frukost och hade det allmänt bra.
sen tog jag och syster med oss Nellie på promenad ner till Knivsta.
jag skulle in på apoteket till både mig och syster, och sen skulle jag jobba.
det var kallt, men fint väder, :)

sen jobbade. väääldigt kort stund. fan, nu får folk ta och vakna ur vinterdvalan så resturangerna runt om får lite besökare. för det är tydligen inte bara vi som har det dåligt..
men, imorgon är det löning, så förhoppningsvis blir det en awsome helg, :D

sedan så efter jobbet plockade Emelie och Adrian upp mig. vi "skulle bara lämna Adrian på karlsgård.." haha. jaja, det slutade med att vi vart kvar på en kompis kväll. och det var riktigt trevligt.
men ah, som någon av oss sa, det kändes som vi var 15 allihopa, hade brytit oss in i något obebott hus ute i skogen och satt och tjuvdrack folköl. haha. underbart!

jag saknar sommaren. riktigt mycket. värme. och på sommaren kan man göra så spontana grejer.. för då behöver man ingenstans att ta vägen. man kan bara slå sig ner någonstans ute.. lovely.

nu ska jag sova. imorgon blire fyrishov med min älskade syster.
sis+sis time.♥

Godnatt!


fan, ja saknar min piercing.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0