MIN-HELG

Några andra vakna där ute i natten? :)

jag vet att ja har haft dålig update denna helg. men det har bara vart så mycket som hänt.
helgen har varit heeelt underbar!
det har vart sjuuukt mycket folk nere på jobbet både fredag och lördag, och det var riktigt kul. bara en massa hel galna polare som röjde gärnet. galet kul.

självklart vart det rätt tungt för mig, för helt ärligt har vi inte haft en sånhär helg sen jag började på ängby.. så jag var inte riktigt van vid det. men, jag tyckte jag skötte mig riktigt bra, och det tyckte cheferna med. :)
jag sprang runt hela tiden och försökte hinna med.
det är fortf rätt jobbigt att ja inte kan alla drinkar. jag har dock blivigt MYCKET bättre, och snabbare.
men man är ju inte som dom man jobbar med direkt.
det är lite frustrerande, men det kommer säkert. :)

men jag är verkligen sååå nöjd med helgen. och riktigt stolt över mig själv. :)
dock, så känns det idag..
helt ärligt så känns det som om jag skulle supit skallen av mig, och gått världens boxningsmatch.
min kropp är heelt död, och öm. benen och ryggen är värst. mest ryggen. fy faaan vad ont jag har.
och jag har såna spänningar i axlarna och nacken så nu sitter jag med väärldens huvudvärk också.. :(

på dagarna har jag också haft det mysigt.. på lördagen kom Sandra, Alwa och Cornelis hit, och bästaste bästaste Eve.. Kracke var också här, :) det var födelsedagsfika för mig, :)
tyvärr var några tvugna att avboka pga sjukdomar (mycket magsjuka går nu.. usch)
men jag hoppas dom kryar på sig snart :)
jag har även umgåtts med lite vänner, och sovit en del med.. passat på så fort jag kunnat denna helg, hihi. annars rätt så lite sömn...

jag ligger hemma nu, slog igång en lugn spellista på Spotify och ligger och degar. ska nog slå på en film och somna tror jag... mys!
kunde iof vart någon annanstans ikväll, men jag blev hemma.
riktigt tråkigt, sugen på mys, men det kanske var bäst med tanke på hur jag mår just nu..

tog just en lååång dusch, och tog hand om mig själv. peeling av kropp och ansikte och såna saker man ska unna sig ibland, :) skönt som fan.


jag hoppas ni alla haft en underbar helg med. och att veckan börjar bra. det tror jag nog min kommer, :)
jag mår toppen. känner mig glad. and i like it!

nu blire till att stänga ner internet för kvällen.. och snart snart blire till att krypa ner under täcket..
ska smörja in axlarna med voltaren först. haha.

sov gott allesammans, :)


jag gillar denna bild. från kryssningen till Tallinn vi var på nyligen.
är sugen på kryssning igen, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0