HELT-NYTT

jag ska fan börja om nu. från början.
jag ska bli en helt ny människa, jag ska börja om på riktigt.
skita i allt det dåliga.
ni ska få lära känna en bättre Sandra


jag jobbar ikväll , men längtar som faaaan till imorgon!

kl 08,00 går bussen från statoil (och ja, jag kommer vara DÖD eftersom ja jobbar till 04 inatt)
men då åker vi till kapellskär (tror jag?) och åker eckerö och lever livet, :D
festar och shoppar som gaalningar.
(hoppas de kommer några snyggingar med 8-) haha)

sen hem, duscha och byta om och dra ner till Hercules på grönsaksfest (inflyttningsfest) där alla gamla godingar komma vara. mina älskade vänner. fan vad ja längtar.

sen beger jag mig upp till Emelie och gänget (som jag åker båt med på morgonen) och festar vidare.
förmodligen kommer båda sällskapen från de båda festerna hamna nere på mitt jobb för dans, alkohol och bara umgås med varandra.
jag hoppas iaf det, vore så kul att kunna hänga med alla, :)

(jag får promota lite med våra special erbjudanden så alla vill dit ;) hahaha)

men ah, som sagt det kommer bli en gaaalen dag, och jag längtar så!
första gången på ett tag som jag är ledig en helg, därför jag är så taggad tror jag. och det bästa av allt, jag tror fan att jag slipper drama imorgon.
drama ska inte med, ja gillart!

nu blire käk, sen fixa för jobb. skriver mer sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0