SOMETIMES-I-WONDER

God afton gott folk.

idag har vart en helt okej dag. vaknade upp imorse bredvid den fina. mysigt.
åkte hem, sov en timme sen ringde Eve.
Vi skulle ju då åka till IKEA hade hon bestämt eftersom det regnade.
sagt och gjort, jag klev upp så åkte vi.

hade super kul där, käkade frukost, shoppade loss, sprang omkring där inne.
hade en jäääkla tur gällande barnsängen hon skulle köpa :P haha.

sedan åkte jag och jobbade.
åkte iväg på ett litet ärende imellan,
åkte sen och jobbade igen.

fick middag hos Robin och Fanny, mysigt. trots en liten trotsig Adrian :P
sedan hämtade mamma mig och vi åkte runt lite.
(sett jordens längsta kö på statoil med :s haha)

nu är jag hemma. ska slå igång en film, och mysa lite.
blev inte som kvällen var tänkt, men kanske fler ggr.

hoppas ni alla haft en bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0