BABY-YOU'RE-ALL-THAT-I-NEED

mina tankar snurrar så mycket.
jag vill veta om det är värt det.
på ett sätt är det ju klart det är värt det. det är värt ALLT!
men tänk om.. tänk om det inte blir bra.
jag vågar inte ta steget.. eller?


Jag drar iaf in till stan en sväng med Eve. älskade hon och jag ska åka in och luncha på dragon palace. underbart säger jag bara!
kan behöva prata av mig med henne också.
får lite hjälp med mina beslut.. vilken väg man ska ta.

efter stan får vi se vart jag hamnar..
vi hörs iaf sen cuties, :)


älskling och jag från i sommras,.
något man verkligen kommer sakna.
sitta på hennes altan in på sena natten, med några glas vin och kedjeröka..
massa tjejsnack och annat mysigt.

men hjärtat , i stället får det bli alkoholfritt och choklad cigg? ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0