FETTISDAGEN

Godmorgon skulle jag vilja säga,
men har faktiskt vart vaken ett tag.

pratat med Eve i telefonen, planerat absolut ingenting. hahaha.
vi ska ses, men vet inte vad vi ska göra.
blir förmodligen till att äta semla och glo en film kanske.
om vi nu inte trotsar oss själva och tar en knölig bil in till stan, :P haha.

jag låg och läste ett bra tag inatt, det vart sent.
kunde liksom inte slita mig, hatar och älskar när det blir så med en bok.
hatar det eftersom man förstör kroppen mkt av att bl,a inte sova.
men älskar det eftersom man lever sig in i världen man läser,
man blir helt paralyserad. haha.

så, nu ska jag sminka mig, äta frukost, seda lägga mig och läsa lite mer innan Eve ringer igen.
sen får vi se vad vi gör!
men vi hörs sen i vilket fall.


ge mig sommar!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0