GODMORGON-GODNATT

Hejsan alla sovande själar därute.
för vem fan är vaken och skulle kolla min blogg nu? hahaa

jag har just kommit hem från jobbet.
vi städade och fixade till straxt innan 4, sen vart det en nattmacka/morgonmacka på statoil med ena chefen. när han frågade om jag skulle med kände jag hur magen skrek "JAAA" haha.

så, nu sitter jag hemma, i ensamheten och ska sova.
imorgon får jag se vad som händer.
ska iaf sova ut ordentligt så min kropp blir pigg.
har haft nackont hela kvällen
(tack till älskade mami och Anita som båda kom med värktabletter!!)

men, nu ska ja som sagt krypa ner i min kalla säng, och somna.. (hoppas jag!)
dock hade ja inte klagat på att haft någon att krypa ner bredvid..
men, life's a bitch, man kan inte alltid få allt.

hoppas iaf att alla hade en awsome fredag!
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0