MITT-LIV-MIN-VÄRLD

Hejsan allesammans.

min blogg verkar hela tiden stiga med besökare, ändå säger ni inte vilka ni är..
dålig stil ;) höhö.

som ni kanske redan märker (utav 2 rader..) så är jag på bättre humör.
har haft en dag full med tankar och så, men allt känns bättre.
haft lite hjärn terapi typ. needed it.

dock är jag lite ledsen på mig själv just, som har för lite pengar på kontot.. skulle just beställa ett lipplummer från Style By Tyra, men jag har en 20 för lite på kontot. crap! får lösa det imorgon helt enkelt.
så det var ju inte direkt värsta problemet.

dock så fungerar fortf inte min mobil. eller ja, den fungerar, men den kan inte ladda, så snart dör den. eller ja, just nu är den ju avstängd, men ah ni fattar!
har testat med allt, verkligen allt. fick tillochmed expert iphone hjälp från David, men han tror det är kört för min telefon. buhu!
dock så ska jag lämna in den till 3 imorn. reklamera den typ (man kan tydligen det fast man använt den...?) haha, och ja jag får väl fjäska till mig en 4a... hoppas det är samma gamla gäng som jobbar på 3 som när ja jobbade där i krokarna med. haha.


iaf, så vill jaag be om ursäkt för att det ofta kommer in konstiga och deppiga inlägg i bloggen. eller helt knasiga så ni bara blir förvirrade..
men jag skriver bara av mig, och det är trots allt min blogg. så, gillar ni det inte, är ni välkomna att gå. men jag skriver om det jag känner, så är det bara.
visst, tråkigt dock att det kommer trasiga inlägg ibland, men, jag är lite trasig.
lev med det, i do! :P

nu, ska jag ta en varm dusch för att mjuka upp min rygg tänkte jag.
sedan lägga mig ner och kolla en disney film.. igår vart det ju skönheten och odjuret.. kanske lilla sjöjungfrun idag? haha.
hörs kanske sen, vi får se. :)


ge mig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0