MYSIG-KVÄLL

Hejsan hoppsan mitt i natten, ;)

ikväll har ja haft det mysigt.
efter jobbet (som jag slutade sjuukt tidigt idag, söög!) så åkte jag, mamma och Emelie till märsta och solade i 20 min. galet skönt. jag somnade (som vanligt)....
sen så innan åt vi middag på donken med, hahaha.

sen åkte vi till Uppsala och satt i foajen på Hotell Svava.
lite släkt från Göteborg som är uppe pga familjeskäl, så vi passade på att hälsa på dom.
det vart 2 öl för mig, och en massa mys prat.
mest minnen, och det är alltid kul. :)
shiit, släkten börjar bli gammal nu..
minsta kusinen är syrran, som fyller 18 nu. galet. minns när vi var små :P haha.

nej, så nu ska jag lägga mig och läsa lite, sedan sova.
försöka drömma om min drömprins. hihi.
kan man få fånga honom någon dag? ;) i'd like that!

hoppas ni alla haft en bra kväll. hörs imorgon, :)


en liiiten Sandra. 3 år gammal, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0