PARTEY

Heejsan.

hemkommen efter en hel vild kväll på jobbet.
karaoken ikväll var riktigt nice, och rolig för mig (som nykter) att titta på, :D

sen var det fullt ös till stängning.
inte allt för mycket folk, men när det ändå hålls igång så spelar det ju inte så stor roll.

dock värker heela min kropp, och jag är galet trött . och hungrig..
men, jag ska slänga ner mig i sängen nu och sova.
kommer bli skönt.

hade typ egentligen ögonen på en annan säng ikväll, men men det kommer fler ggr ;)

imorgon får vi se vad dagen bjuder på. jag vet iaf att ja ska VILA.
sjukt trött som sagt, och min kropp behöver vila.
börjar inte jobba förrän kl 17 så det blir nice, :)

hoppas alla haft en awsome lördag iaf. :)
och btw, vad gillar ni att Eric Saade vann melodifestivalen?


sov gott allesammans, (om ni inte redan sover?)


bjuder på en hel tjaskig bild från tidigare idag.
men sjukt stolt över mina nya glasses..
(tror ja har ett beroende av solglasögon???)
orangea pilot, LOVE IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0