QUIT-PLAYING-GAMES

God middag, typ? haha

sitter och lyssnar på gamla backstreet Boys och Westlife låtar, och känner nostalgin som sveper runt i rummet. haha, det är riktigt härligt faktiskt, :)

idag hade jag lunch-fika mys med Eve nere på SPICE. heelt grymt. men hatar Wiktor som hela tiden ska övertala mig att testa massa saker, så man känner ju sig som en boll när man typ rullar ut därifrån..
men satans så gott det var! haha.

jag ska snart kila iväg till jobbet, trodde kanske ja skulle få kaffesällskap lite snabbt innan, men det sällskapet verkar vara borta. haha. vi får väl se om han dyker upp. =P

ikväll, får vi se vad som händer, vart jag tar vägen..
men om inte annat så ska jag ta det jävligt lugnt iaf. sjukt trött i kroppen.
och eftersom ja ska jobba helg så ska ja vara riiiktigt utvilad, :)

jaja, nu ska ja fixa till mig lite, så vi hörs senare, :)
ha en bra dag allesammans!


liten jag för en massa år sedan, ^^
sommaren 2005

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur känner du Wiktor?:)

2011-03-11 @ 07:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0