VÅRKÄNSLOR

Godmorgon världen.

efter en halv natts sömn är jag nu vaken. ställde klockan.
är dock inte så trött som jag trodde jag skulle vara, men inte så pigg heller.
haha.

fast solen skiner för fullt utanför fönstrett, så jag valde att kliva upp ist för att snooza.
jag ska göra mig iordning nu sen traska ner mot tåget.
ska åka in till uppsala för att bara strosa runt tänkte jag.
ska ju dels lämna in min telefon, men tänkte att en heldag på stan i detta väder är ju inte helt fel, ;)

kanske skriver ett till inlägg innan jag går, men nu ska jag ut i solen med Nellie :)


min lilla sötnos när hon kommer och sover med mig på morgonen.
dålig bild dock, sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0