VART-TOG-VI-VÄGEN-??

jag är faktiskt rätt ledsen.
jag saknar mina tjejer. mina tjejer som genom hela mitt liv funnits där.
mina själsfränder, mina stöttepelare som alltid stått där.

det känns som om vi glider mer och mer ifrån varandra..
det känns som om man försöker för mycket ibland.. det känns så värdelöst att försöka hålla kontakt, när man knappt får svar. eller aldrig ens ett samtal.
ett sms på våra födelsedagar, ett sms på julafton, är det så vi ska ha det?

vad hände med de tjejer som sedan barnsben hängde ihop, gjorde ALLT tillsammans, vad hände med den tiden då ni visste allt om mig, jag visste allt om er?
ni var de första personerna jag ringde direkt när det hänt mig något.
bra eller dåligt, så var det alltid er jag ringde.
jag saknar att kunna ringa bara för att berätta om världens tråkigaste grej,
eller ringa om världens häftigaste grej.
jag saknar att prata över huvudtaget..

det känns som, hur mycket man än försöker, så glider vi mer isär..
och ja, när vi väl pratar, så är det som om vi sågs nyss. man känner kärleken mellan oss direkt, men jag vill inte ha det så. jag vill prata VARJE dag typ..

vi har alltid stått varann så nära. nu när vi är utdelade i olika delar av landet kan vi väl iaf hålla kontakten? :(

jag hatar att det blivit såhär.
jag behöver er.
jag behöver verkligen er nu, jag har så mycket inom mig, som jag behöver er till.
jag vet att det är svårt, men snälla..
vi kan inte förstöra 21 års vänskap..

ni är de enda ja kan prata med om mitt liv. ni är de enda som förstår allt, eftersom ni vart med från start. snälla, jag behöver er. jag mår så kasst, jag behöver er.. :(

jag hoppas att detta försvinner. jag hoppas allt kan bli som förr. jag hoppas verkligen det.
jag saknar er så. ni är mitt allt. ni äger en så stor del av mitt hjärta!

jag älskar er tjejer, av hela mitt hjärta. ni är underbara, otroliga och världens bästa!
glöm aldrig det♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag finns kvar ! ;)

2011-03-08 @ 20:05:19
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0