COUNTDOWN

god afton..
jag funderar seriöst på att städa? :S

mitt rum är en svinstia.
okej, inte så illa faktiskt. hahah

men det ligger massa kläder på golvet, som liksom inte får plats i garderoben.. hm.
och en massa skor (plockade fram väskan med alla mina sommarskor idag =) happy happy!)

egentligen borde jag inte börja städa nu, för egentligen borde jag ta en sopsäck och rensa min garderob innan jag gör något annat. så att allt får plats. annars slutar det såhär om någon dag iaf.. hihi.


nu börjar iaf nedräkningen.
om 3 dagar (!!!!) så drar vi iväg. fan så ja längtat efter denna resa.

för er som inte vet, så drar jag på Bandit kryssningen på fredag med en massa härliga människor :P
resan har vart bokad och klar i typ 3 månader, så nu när det är nära har man typ inte hunnit reflektera. haha. men nu insåg jag, att det är fan 3 dagar. AWSOME!!!

det kommer bli en såå rolig resa då jag bara åker med en massa bra vänner, :)
dels Emelie som är en av mina allra bästa vänner, sen så båda mina Robinsar, :P haha. och alla andra härliga människor. ser även fram emot att träffa Emelies vänner som ska med från sthlm, :)

nej, men det kommer bli grymt, jag längtar som fan verkligen.

nu ska jag nog slå på en film och somna...
ska upp tidigt imorgon..

läkarbesök kl 09.30 sedan väsby centrum med mamma, Sandra och Kurre.
men, sov gott allesammans. så hörs vi imorgon, :)



You know that you are my everything, right?
You know that i'd do it all, just to be with you.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0