LÅNG-HELG

Hejsan hoppsan.

just nu känner jag att jag bloggar lite när jag kan, och har ork/insperation..
som ni kanske förstått är den där utmanings grejen lagd på hyllan..
kände inte att den var super kul. rätt tråkiga saker att skriva om..


denna helg har varit vääldigt lång.
fredagen var det jobb, men lite folk. tiden gick såå långsamt. tråkigt..
lördagen var det mer jobb. mer folk, kul så. men tiden gick fortf jätte långsamt.
skumt det där hur det kan skilja sig så..

Anna var nere i lördags. det var roligt. vi bestämde en dejt någon dag nästa vecka.
ta en öl eller så och snacka om allt som hänt sen vi umgicks sist.
det ska bli roligt faktiskt!

Idag är det mors dag, så jag och syster tog med oss mamma ut och åt.
kina buffé i stan. mums. men vi alla var så mätta när vi gick att vi knappt tog oss hem.
jag är fortf helt GALET mätt.
men det var riktigt gott.
vi hade även köpt 2 små presenter till mammsen, :)

nu på kvällen har vi kikat på BB Live. helt sjukt avsnitt måste jag säga.
lite besviken. men ah, vi får se vad som händer i veckan =)

nu ska jag slå igång en film, sedan sova och hoppas på en bra vecka!

ha det bra gott folk!


Jag, syster och mamma.
älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0