NATTUGGLA

jag satt just ute.
rätt härlig känsla. det blåste lite, rätt skönt. inte kallt, bara härligt.
himlen var klar, men väldigt få stjärnor lyste.
en fågel som kvittrade. antingen en nattuggla som mig själv, eller en väldigt morgonpigg krabat.
dock inte så konstigt kanske, när det redan börjar ljusna ute..


det är härligt att bara sitta ute, och tänka.


det har varit en lång och hård helg. men en super rolig helg också!
imorgon väntas jobb.
efter jobbet så får jag se..
tänkte skicka iväg ett sms till Fia.

jag vet iof att hon börjar jobba nu 04, och slutar tidigt.
hon är säkert helt slut då, men tänkte iaf kolla om hon är sugen på en fika när ja slutar jobba.
skulle behöva lite girltalk från min underbara vän.

nu ska jag försöka slumra till, min kropp behöver fortf vila ut. galet.
sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0