PAKET-PÅ-POSTEN

Jiiises vad glad jag vart när jag gick till brevlådan idag och såg att mitt brev från Style by Tyra.
jag gillart!! och sjukt glad att det gick så snabbt. 2-5 arbetsdagar. oooh :)

jag hade beställt en lip plummer därifrån, en som verkligen funkar.
så nu är jag suuper glad, =) Tack Tyra och gänget som jobbar där!


idag har vart en bra dag. jobbat i några timmar, satt sedan ute och käade super goda mackor med cheeefen, :P sedan promenerade jag hem (mycket skönare att gå hem än ner idag, skit kvavt på dagen.. usch!)
har suttit framför datorn sedan dess, kollat klart på en film som jag började på imorse.

väntar nu på att kanske bli upplockad för kvällen? får väl se.

imorgon blire sova ut, duscha, packa (VAD FAN SKA JA PACKA?!?!?!) och sedan bege mig ner på byn.
för att hörrni... imorgon åker viii!!!
fan vad jag längtat efter denna resa. och imorgon bär det äntligen av. =)

kommer såklart sakna mitt sovsällskap, som tyvärr inte ska med. men men.
vi blir ju bara borta i 23 timmar ju :P haha.

nu ska jag surfa runt lite, sedan får vi se.
hoppas ni alla haft en bra dag. så hörs vi imorgon!



wiiiie, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0