SMÄRTA

Hejsan.
har egentligen inte mycket att skriva.
dagarna består av fix, jobb och sova.

har legat i sängen i 2 dagar (förutom när ja jobbat)
för ja har fått nått fel.
mitt ena bröst har börjat göra skit ont. och jag är typ helt stenhård, det känns helt spänt.
och ja, det gör sjukt jävla ont. . .

ska avvakta lite till och se om det går över, annars ringer ja sjukhuset.
är ju lite orolig eftersom ja opererat dom.. :/

jag hoppas verkligen inte det är något allvarligt iaf. :(


men, ikväll blire lite häng med kompisar innan jag ska iväg och jobba kl 20.
blire nå röj ikväll kanske? Imorgon blir det det iaf.. hahaha. mer om det då.

nu ska ja kila. pusspusssss


OCH NI!!! kom ihåg att hålla tummarna för mig ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0