SOV-GOTT

God afton!

Här ligger jag nu, återigen i sängen och kan inte riktigt somna.
Har i vanlig ordning väldigt ont, men det känns ändå rätt okej eftersom jag förhoppningsvis blir av med det imorgon.

Kl 16.00 - behandlingsmassage, rygg&nacke -check!

Har andra saker som bubblar så jag inte riktigt kan somna.
Känslor, tankar..
Stor saknad.

Förhoppningsvis kan jag vakna upp imorgon och må lite bättre! *hållertummarnahårt*

För övrigt så var dagen bra. Timmarna på jobbet gick snabbt till en början, och segade på sig på slutet, som vanligt!
Men det gick bra :)

Nu ska jag försöka sova, ska kliva upp imorgon och ta en varm dusch på typ.. En timme? Ta hand om mig själv tid!
Start thinking high fashion, and start beeing it! (så mycket jag kan med mitt liv!)

På tal om sånt. Pauline, dags för vår alldeles egna tapas&vin kväll!!!

Och juste! På fredag är det personalfest! Tjoho! Då ska vi slå klackarna i taket!!!

Nej, godnatt världen!
See you in the morning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0