ÄNTLIGEN-KANSKE-JAG-ÄR-TILLBAKA

Heejsan hoppsan. lyckorus just nu så det skriker om det!!! Adde har hjälpt mig fixa min dator, så nu kan jag leva igen. tjohooo! nog för att det går rätt bra, när man har en Iphone tex, man kan ju kolla allt där. men det är ändå alltid skönare att sitta framför en dator, =) totally awsome!! Idag vare jobb, en skit seg jävla dag som sög.. den var såååå lång, :( men tillslut fick jag åka hem. vart middag hemma hos Mamma med efterätt tillochmed =) (hihi som ja köpte med mig!) nu tvättar jag för fullt (eller ja, mina jobb kläder) men dom måste ju plockas ut när dom tumlats klart.. suck denna väntan. haha. nu är det iaf bara börja om från början.. det gick inte att rädda det som fanns på datorn tyvärr, (tur att jag gjorde en stor tömning för ett tag sen..) nog för att nu saknar jag en jävla massa bilder, men ah. thats life. kom ju inte dom ändå.. :/ så nu har ja en dator som är som en ny =) så bara börja om med alla program och sånt, skooj! =) nu ska ja ta en dusch, sen sova. jobbar 07 - 16 imorgon. trött chey!! hörs imorgon loves! (p.s, kan ni "anonyma" sluta skriva så.. skirv vem du är. spec när du kommenterar så man inte förstår....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0