MOT-ARLANDA

Godmorgon världen!!

Sitter nu på bussen, rätt trött och sliten, börjar kännas med dessa tidiga mornar nu..
Men inatt fick jag sova betydligt mer iaf! :) fast tänkte lägga mig tidigt. Men tvättade aretskläderna så var ju tvungen att vänta på torktumlaren :/ så det vart inte så tidigt som de var tänkt..

Men ikväll kommer jag nog däcka och sova riktigt gott! :)

Har dock ingen aning om hur denna vecka kommer se ut jobbmässigt, mer än idag.
Hoppas på ledigt imorgon så jag får sova ut. Behöver det nu!!

Iaf så hörs vi lite senare! Lunchen kanske.. Ska vila lite på bussen nu (a)

Ha en bra morgon allesammans!

(bild- min och Paulines sista plankning i fredags.. Fyrisån! Haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0