NYTT

Hejsan hoppsan.
Gud vad frustrerande det är-.
jag har velat ha en ny blogg sååå länge. eftersom jag haft en som är flera år gammal..
men sedan jag fixade min dator i vintras så försvann ju mitt ps.
sedan skulle jag få hjälp att fixa det, men det fick jag aldrig.
och nu, när jag själv kollade min blogg, (har inte kollat på själva bloggen mer än "baksidan" av den på seriöst flera månader) så höll jag på och dö.
ni som hängt med ett tag vet att jag hatar att ha samma headet för länge..
och nu fick jag nog.
så jag öppnade helt enkelt paint (typ de enda programmet som finns på min dator?) och gjorde världens B header till bloggen..
men, jag har nått nytt iaf tills jag kan få ps igen. (eller tills jag ledsnar?)
ska försöka flörta med hjärtat när han kommer hem, se om han vill hjälpa mig =) hihi.,
sugen på att skapa en riktig header nu..
känner ju typ ingen heller som kan hjälpa en, :P haha
men men, den här får duga så länge. :)
nu ska jag diska =)
pusspuss sålänge!!
(bild- tagen i turkiet. älskar bilden! vill tillbaka!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0