WORK-DAY

Godmorgon världen!
idag är det frdag, och för mig, dags att jobba igen.
jobbar 14-23 med Pauline, ska bli super kul att jobba med henne! känns som det var länge sedan vi hade ett helt pass tillsammans, så det ska bli najs.


är inte så taggad på att jobba. hade en dålig kväll igår.
vi låg och kollade film, och jag vart super illamående. trodde verkligen jag skulle spy.. gjorde aldrig det, och efter lite vatten så gick det över.. men det sitter i lite fortf.

fast det blir nog bra när jag kommer ut i frisk luften :)


igår då, så åkte jag till gränby med Eve och lilla Wilma :) hade det super mysigt. bjöd Eve på lunch och fika, och köpte ett armband till henne. (köpte två stycken så vi har lika..)
vi hade det jätte mysigt när vi strosade omkring där.
till mig själv köpte jag en ny bh, och lite andra underkläder. (sånt som man typ alltid behöver?)
och köpte en jäääätte fin skjorta med. det låter inte alls som mig själv när jag skriver det, men den är verkligen jätte fin. svart, transparant. :)

på kvällen gjordes det pankakor här hemma, och både jag och hjärtat åt tills vi storknade här hemma. men gott var det.!
sedan tog vi fram chips, chokladpudding och saft och kollade på Fast Five. GRYM JÄVLA FILM! super nöjd med dagen och kvällen!

i helgen fyller Filip år, så något ska hittas på. nått bus och skoj, får se vad =)
nu ska jag sminka mig och klä på mig för jobb.
vi hörs sen babes! ;)

(bild- så sugen på min tattoo NU!!!)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gör den! :) Puss

2011-10-23 @ 21:23:56
URL: http://mlauridsen.blog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0