ALONE-TIME

God afton gott folk.

Just nu sitter jag och huttrar i soffan. Hur kommer det sig att lägenheten känns så kall just idag? :(

Ikväll är det alone time för min del då Adde är på träning.
Ska hoppa in i duschen tänkte jag. Raka benen, peela kroppen, ja alla såna tjej saker som Adde alltid ledsnar på :p haha.

Har just kikat de senaste avsnitten av både Pretty Little Liars och 90210. Jag är seriöst besatt av serierna?
90210 är en serie som jag önskar att jag hade på box :) bästa ever!!!

Ikväll ska det sovas tidigt!!
Imorgon jobb mellan 7-16 (slutar nog lite tidigare) och sedan bär det av raka vägen till Jönköping :)
Fredag kväll/natt ska spenderas på hotell med älskling, och lördagen ska spenderas på Ullared med svärmor :) tjohooo!!! :):)

Hörs kanske senare sötnosar, annars skriver jag imorgon :)
Puss


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ser ut som håret blev riktigt snyggt ;)<3

2012-02-02 @ 22:20:49
URL: http://mlauridsen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0