EN-SÅNDÄR-LISTA

Hahahaha, satt och läste Dessies blogg, och hon hade gjort en lista. en som hon skrev "som man alltid gjorde när man var yngre" och jag vet... jag brukade göra det med, ;)
så pga uttråkhet och att Adde kollar cross nånting... så gör jag listan hon la upp ;) haha.
Enjoy ;)

1. Hur gammal är du om fem år? Fyller 27 (omg?!)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Andreas.

3. Hur lång är du? 172 var jag sist jag mätte mig, nått år sen, men ah.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Devil, vi såg den nyss på tv1000. scary!

5. Vem ringde du senast? Fia, :)

6. Vem ringde dig senast? Eh, mamma tror jag.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? ”missade dig dude!" från Fia, hahaa

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror lite på situation :P

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda, eller ja, aldrig gifta men ah.

10. När såg du senast din mamma? Too long ago! hahaha.

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa :)

12. När vaknade du i dag? 11 tiden då Häggis och Matildas larm ringde ute i vardagsrummet, ;)

13. Vilken är din favoritjulsång? Hmm.. Ingen aning faktiskt.

14. Vilken är din favoritplats? Hmm, svårt.. har många!

15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj, inte den blekaste! har kanske barn?

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Oj, spöken tror jag mest.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? hm, Eve. idag under vårat tjejsnackande. :) MISS

19. Hur stor är din säng? Stoooor. =)

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Underkläder

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4, 2 till mig, 2 till Adde.

23. Hur många landskap har du bott i? Eeh.. 5 om jag inte räknat fel?

24. Vilka städer har du bott i? ojoj, de som räknas är nu runt Uppsala, och runt Östersund. de andra är historia!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota på sommaren, skor på vintern, strumpor inomhus. hahahaha!

26. Är du social? Haha ja, det tycker jag väl?

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys :)

28. Vilken är din favoritefterrätt? Såååå svårt. älskar efterätter!

29. Tycker du om kinamat? Oh ja!

30. Tycker du om kaffe? Ibland, :)

31. Vad dricker du till frukost? Juice, :) eller oboy!

32. Sover du på någon särskild sida? I vår säng på höger sida. :)

33. Kan du spela poker? Nääh, sämst!

34. Tycker du om att mysa/kela? Off course!

35. Är du en beroendemänniska? Vad ska det betyda? haha

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp :P

37. Vill du ha barn? Absolut! När det är dags för det så, :)

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp, olycksfågel. haha

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Beror lite på. :P

41. Vad spenderar du helst pengar på? Nöje. för mig och andra!

42. Äger du dyrbara smycken? Ja, det är dyrbart för mig.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Hm... just nu är det nog "Shit my dad says!"

44. Kan du rulla med tungan? Typ?

45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, det beror ju helt på situation. Alla mina vänner kan få mig att skratta!

46. Sover du med gosedjur? Haha, räknas Adde?

47. Vad har du för ringsignal? Vanlig Iphone ringsignal i guess!

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jajamen. super söta, :) och en as cool jacka ;)

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en påse med "julskum" haha

50. Flirtar du mycket? Nje det tror jag inte? haha. jo med Adde då ;)

51. Kan du byta olja på bilen? Haha, kanske om jag måste :P

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nope

53. Vilken var den senaste boken du läste? Elsas värld. :)

54. Läser du någon dagstidning? Haha ibland om det finns på jiobbet ;)

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? Haha såklart? om man är på rätt humör ;)

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Bandit :)

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Fömodligen nått på jobbet i fredags!

59. När var du i kyrkan senast? 2 december. Curris dop :)

60. Är du lycklig? Oh ja! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0