FÖRVIRRANDE-DAGAR

Hejsan världen!
Nu är jag hemma från jobbet, :) När jag bytt om hade jag fått ett sms: "Fixa en latte och kom ut :D"
Det var min söta pojkvän som hämtade upp mig på arlanda. Dock är jag lite orolig, tror mest han gjorde det just för latten? haha. Jag ahr nämligen lyckats få honom att ha cravings för soyalatte. Hahaha. Men skönt att komma hem snabbt iaf, :)

Idag gick det fort att jobba. Skönt! Dock är jag sjukt förvirrad dessa dagar. i tisdags hade jag onsdag hela dagen, igår (onsdag) hade jag torsdag hela dagen, så idag hade jag självklart fredag. Suck. Det vart liksom en extra dags jobb i min skalle.
Jag var tillochmed så förvirrad igår, att när jag kollade städlistan för dagen på jobbet, så kollade jag fel dag. Inte bara det, jag gjorde alla uppgifter med. Så hela torsdags listan var liksom klar idag. Tur för Christoffer och Pauline som jobbar ikväll, nu slipper ju dom.

Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen och göra mig lite fräsch. Ska ju iväg och träffa Matilda ikväll, vill inte lukta jobb och vara sliten. Haha.

Älskling sitter just nu och kikar på Bruce Springsteen på youtube. Satan vilken bra konsert det var. Vilka minnen man har. Så vi sitter och pratar om den kvällen på stadion när Bruce stog där. SÅ mäktigt.

Nej ni, nu ska jag ta tag i detta! Skriver kanske sen om jag hinner innan vi åker. :)

PUSS

P.S, glömde ju berätta. Fick besök på jobbet idag, (som var uppskattat av alla på jobbet, haha) Eve kom förbi på fika med sin lilla Wilma. Wilma vart en huvudattraktion bland mina kära kollegor. Men jag klandrar dom inte, hur jävla söt är inte ungen?! Helt bedårande. Underbar!

Tack Eve för att du kom förbi. Du är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Söta tjejen!

2012-01-12 @ 17:45:05
URL: http://mlauridsen.blog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0