GODNATT

Nu är vi hemma :)
Eller ja, vart hemma en liten stund. Men nu ligger jag i sängen.
Ska försöka somna innan 12, mitt mål!

Vi kom upp iaf, eller ja, Björns bil kom upp. Hans pappa kom och drog med lina och vi puttade på honom. Pga isen så var det lite svårt att få fäste. Men tur att man är kvar länge efter träningarna för att snacka skit, så man är några kvar som kan putta :)

Imorgon är det sista passet denna vecka! Så skönt.
Efter jobbet ska älskling hämta mig så ska vi möta Häggis och Matilda och åka till el stockholmia! Grabbarna ska kolla innebandy butiker.. Och jag och Matilda gissar att vi får ta det vi gillar en annan dag ;) hahaha!

Sen kanske käka nått, sen får vi se vad kvällen bjuder på.
På lördag är det match i Enköping, vilket då självklart leder till middag hos svärisarna :)

Sen tjejkväll hemma hos Fia! Så mys!!! :)
Längtar verkligen till det :)

Nej ni, 15 min på mig att somna!
Vi hörs imorgon sötnosar!
Sov så gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0