I'M-SO-LONELY

Hej hopp!

Står inne i köket på jobbet och tar en paus. Satan vilket drag idag! Har sprungit runt hela Arlanda som en idiot känns det som. Haha.
Nu är det äntligen lugnt och jag försöka hinna få i mig en macka ;)

Ska skynda mig som Satan efter jobbet.. Blir upphämtad av Matilda och Häggis. Det blir tvspels kväll/tjejkväll ikväll. Nice! Gillar dessa kvällar :)

Hoppas ni alla har en bra lördagskväll. Och mina fina tjejer som är och gör Gävle osäkert. Ta hand om er, jag vill ha hem er hela. Okej?

Vi hörs kanske senare.
Slänger upp en bild tagen nyss, som tur är ser man knappt mitt munsår, som för övrigt är gigantiskt och helt groteskt äckligt! Usch!!

Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0