KANSKE-TILLBAKA

Känner att jag iaf vill uppdatera lite. Men det kan hända att jag har svackor..

Livet är rätt rörigt just nu. Jag mår både psykiskt och fysiskt dåligt..
Men jag är så glad att jag har en underbar pojkvän, otroliga vänner och världens bästa mamma.
Ni stöttar mig till tusen och det betyder så mycket! Jag älskar er!

Jag vart iaf tvungen att jobba några timmar ikväll. Men hade Pauline där och det gjorde allt!
Fina hon hade lämnat en lapp i kassan när hon gick, som jag såg när jag slutade.. Det gjorde hela min dag. Tack hjärtat!!

Nu ligger jag i sängen med en snarkande pojkvän. Vi ska upp om några timmar då han har match imorgon bitti. :)
Så nu ska jag försöka mig på lite sömn.

Och hoppas på att min medicin som jag fick idag ska hjälpa så jag slipper de fysiska smärtorna!

Hoppas alla haft en riktigt bra fredag, och får en lika bra helg!
Puss och godnatt!

(bild- direkt efter jobbet, sliten tjej!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0