NY-VECKA

God Afton. :)
Jag ska alldeles straxt ta med mig min karl och gå till sängs. Det är dags att sova NU! haha. vi kommer vara tröööötta imorgon!

Idag har vart en bra dag.
började med frukost med älskling och vi kollade "Dumma Mej" älskar de små gula gubbarna! haha.

Sedan kom Eve och Wilmis ut hit och vi gick på en lång promenad och snackade goja.
Eve behövde spy ur sig lite känslor, så there i was :)
förut snackade vi goja flera timmar åt gången, helst flera gånger om dagen med. haha. har inte blivit lika mycket goja på sista tiden, men goood i miss it.,
måste helt enkelt börjas promenera mer, =) nyttigt med dessutom ju! haha.

Tack iaf för den stunden, och kaffe stunden efter. Jag älskar dig gullet! =)

Sedan har jag haft ett långt samtal med min mami. Det behövdes det med. älskade mamma. förstå att du är värd att åka, och det är inte långt kvar nu :)

Sen åkte jag och älsk på bio. vi såg Sherlock Holmes 2. grym. inte alls lika bra som ettan, men GRYM!
sen åkte vi hem, (kollade tidig bio) och la oss i soffan framför TV1000 som visade en typ skräck film, som handlade om djävulen. usch. haha. Devil hette den.

Imorgon börjar jag kl 06.00, så det är verkligen dags att sova nu. lucky me, så får jag skjuts till Arlanda, :) hihi.
hörs imorgon snuttar! hoppas alla haft en kanon helg, :)
Pussss

(bilder- älskade vän!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0