STÄDAT

Godkväll sötnosar!
Jag och Adde har just storstädat massa. rensat kläder, damsugit, skurat badrummet, diskat massa, plockat undan saker, slängt skräp. aah , en massa saker!
nu är det rent och fint, och luktar gott, :)

nu funderar jag på att förstöra lukten med hårfärg, ;) haha.
Adde ligger och halvslumrar på soffan, så jag borde kanske ge mig på håret. Jag kommer ju vara minst lika trött alla andra kvällar med. hahaa. så lika bra kanske?

sen är det dags för oss att käka, potatismos och köttbullar ska det bli idag, wiho! super gott, :)
sen kanske det blir någon film eller så ikväll. våra måndagskvällar på kanal 6 har ju slutat :( så får se vad vi hittar på..

har egentligen inget vettigt att  skriva alls, är bara trött i skallen! men vi hörs nog senare, :)
PUSS

(bild- jag och älsk på is baren i sthlm för nått år sedan :) mys!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0